Födelsedag

Ja, som Anja skrev så var det ju min födelsedag igår, gjorde inte så mycket speciellt, mer än att Anja och Maja kom och överraskade mig med en jättegod tårta, vad skulle man göra utan sina vänner? ♥
 
 
Sedan hade jag min sista ridlektion igår också, vad skulle vara bättre att göra på ens födelsedag än att rida? nä inget typ, haha. Nejmen, hade Casper - myspys påånniinn. nä, inte precis, han är enorm, men jättego att rida! hade markarbete, så vi "skuttade" lite, skrittade in på tre små hinder, fattade galopp från skritt ca 10 meter innan kanske? och sedan skritt igen efter hindrena. Typ lite sånt, lydnad :)
 
 
På kvällen åt vi god mat, jag öppnade paket, sedan kollade vi på film, "en oväntad vänskap", Anja skrev om den för ett tag sen. Den var iaf jättebra, rolig! Samtidigt åt vi glass och jordgubbar ♥
 


Idag tänkte jag att jag skulle börja packa lite till Mallorca, åker om typ 6 dagar eller nåt? Helt sjukt vad tiden går fort! :o
 
 
Dagens "lyssna sönder"-låt, haha!
 
 
// Clara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback