Hejj

Kom hem i söndags kväll, och sen har det hänt lite saker som gjort att jag inte orkat skriva nåt :/
 
Iaf, har haft en sjuukt kul vecka, gjort massa kul grejer, - shoppat, badat, solat, varit på äventyrs/vattenland, varit på Gekås/Ullared osvvv.. Knäppt ca 1000 bilder med min mobil, så ska försöka ladda över bilderna till datorn så blir det lättare att ladda upp här :)
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu, utan väntar tills jag har lite bilder också :)
 

 
När Julia och jag låg på Tylösand-stranden en dag så låg det några killar precis bredvid oss, med musik i högtalare o allt, spelade asskön musik, bland annat en låt av Dj Broiler , vi gick runt o sjöng på den hela dagen sen, trots att vi aldrig hört den innan haha, sen letade vi upp låten och hittade massa annan bra musik från samma människa ↓
 
 
Kanske inte värsta sommarsången men.. den fastnar iaf i hjärnan ;)
 
 
Mer somrig låt ;) Norska måste ju va skönaste språket ?
 
// Clara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback