Hemma

Hallåå
 
Ledsen att det inte blivit uppdaterat här på typ 100 år, men Anja är ju i USA och jag har varit på Mallorca, kom hem i natt. Haft det så sjuukt bra, grym start på sommaren, dock tog det slut aldeless för fort :( vill redan tillbaka..
Menmen, det räcker nog med sol just nu, dock sjukt segt att vädret här i Sverige suger, lite värme hade ju inte skadat..
 
Har MASSA bilder, får se när jag orkar och hinner lägga upp, tror det kommer i omgångar då det kommer bli hur långt som helst annars :s
 
Men tänkte iaf börja med att lägga upp bilder på det jag köpte där, lite shopping hann vi faktiskt med ;) Dessutom fick jag födelsedagspresenter av Moa och Anja också, så lägger upp det också.
 
 
Hänger helt konstigt på galgen, haha, men fick en jättefin, mysig tröja från Anja. ♥
 
Fick en parfym och ett nagellack av Moa, syns lite dåligt på bilden men nagellacket är typ rosa/rött/oranget, neon, skitfint! Och parfymen luktar asgott :D
 
ett par tights köpte jaag, inne i Palma, i en affär som heter Pim Kie, seriöst, bästa affären, ungefär lite som H&M, mycket fina kläder, i olika priser, finns både billiga och dyra saker liksom.
 
Ett linne, också från Pim Kie
 
 
En kjol, från nån shop längs med stranden typ.. går inte riktigt o förklara, haha, men utmed hela stranden vid Playa de Palma finns det små affärer med allt från klänningar till chips typ, nämen.. ah ^^
 
En plånbok, också från nån random affär :)
 
 
Det var väl deet tror jag!
 

 
Moa spelade denna på flyget dit, sen satt den i hjärnan typ under hela resan, hahah
 
 
 
asså ååhhh
På tal om Cody Simpson på hotellet var det en kille som var sjukt lik honom, assöööt!!
Dessutom tycker jag Cody är lite lik Toby från PLL haha ^^
 
Kommer mer bilder på allt annat vi gjorde senare
 
// Clara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback