Livet

Hallå!
 
Just nu händer inte alls mycket i mitt liv haha, nä men ärligt, har inte träffat nån kompis på jag vet inte huur länge??! Men iaf, nu har jag och Bettan bestämt att jag ska hem till henne o rida oså imorgon, kul! Var typ 100 år sedan jag red känns det som, fast egentligen är det bara några veckor sen haha.
 
Annars då.. på måndag åker jag ner till Halmstad och träffar Julia somsagt..kommer bli sjukt kul, längtar verkligen jättemycket!
 
 
en bra låt just nu
 
Btw, skaffat mig iPhone (wohoo) haha, nejmen det var på tiden att skaffa mig en ny mobil, så fick bli iPhone nu, upp till bevis om dom är bra liksom. Fick den igår och är nöjd än så länge, det enda dumma är att det inte går att ladda ner låtar, antingen måste man köpa eller ha spotify, och då kostar det ju ännu mer eftersom man måste betala det varje månad, så sjukt segt :/
 
aja chaoo
 
// Clara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback